Constatare Daune RCA / CASCO

Expertiză Rapidă și Eficientă

Autoturism avariat in trafic?

Alege serviciul Autoserv pentru constatare daune RCA/CASCO si bucura-te de:

Evaluarea rapidă și corectă a daunelor
Personalul nostru calificat va examina vehiculul tău și va evalua gradul de avarie pentru a stabili valoarea despăgubirii.

Asistență în comunicarea cu asiguratorii
Te ajutăm să comunici eficient cu compania ta de asigurări, facilitând un proces mai rapid și mai ușor de obținere a despăgubirii.

Documentație completă și corectă
Te sprijinim în completarea tuturor documentelor necesare pentru a întocmi dosarul de daune, asigurându-ne că îndeplinești toate condițiile cerute de asigurator.

Suport și consultanță
Îți oferim sfaturi utile și răspunsuri la întrebări legate de constatarea daunelor RCA/CASCO și procesul de despăgubire.

Inspector Daune - Eduard Rădulescu

Coordonator Service - Sorin Alexandru

Call Center Autoserv

Atelier modern, bine echipat

Înțelegem importanța unui proces rapid și eficient, în special atunci când te confrunți cu situații stresante, precum un accident auto.

Hai la noi și vei reveni la normalitate cât mai curând posibil.

  • Asistență & Programare rapidă
  • Întocmirea dosarelor de daună
  • Mașină la schimb (acoperită de Asigurator)
  • Asistență în comunicarea cu asiguratorii
  • Reparații cu piese auto Originale
  • Consultanță juridică și suport
  • Garanție pentru reparație

Acte & Procedură

Documente esențiale pentru deschiderea unui dosar de daună:
  • Constatare amiabilă meticulos completată - poate fi realizată și în service, de ambele părți implicate;
  • Seria și tichetul RCA (sau Cartea Verde, pentru autovehicule înmatriculate în străinătate);
  • Certificatul de înmatriculare al vehiculului;
  • Actul de identitate al proprietarului / delegatului;
  • Copie după permisul de conducere al șoferului implicat;
  • Procură notarială, în cazul în care vehiculul aparține altui proprietar fizic;
  • Delegație, pentru vehiculele ce aparțin persoanelor juridice (firmă / societate de leasing).
Procesul de notificare a daunei în 3 pași simpli:
  • Păgubitul informează asigurătorul RCA al vinovatului despre evenimentul asigurat, cât mai curând posibil după producerea acestuia.
  • Păgubitul obține documentele necesare pentru deschiderea dosarului, în funcție de evenimentul petrecut.
  • Asigurătorul emite un accept de plată către unitatea reparatoare responsabilă de efectuarea reparațiilor și achită despăgubirea în termenul legal, începând cu data depunerii tuturor documentelor necesare (completate corect și integral) la sediul asigurătorului.

Sfaturi utile în caz de accident

Pasul 1: Documentează incidentul

1. Realizează fotografii cu autovehiculele implicate și împrejurimile locului accidentului.

2. Notează numerele de înmatriculare și, dacă posibil, fotografiază documentele celorlalți șoferi.

3. Dacă sunt doar două vehicule implicate, completați o constatare amiabilă și schimbați documentele necesare (act de identitate, RCA, permis). Pentru mai mult de două autovehicule, solicită prezența poliției pentru a întocmi un proces verbal.

4. Odată obținut procesul verbal, apelează gratuit la Autoserv pentru consultanță și recuperarea daunelor la cele mai înalte standarde.

PASUL 2: Contactează inspectorul Autoserv sau asiguratorul

1. După primirea procesului verbal sau completarea constatării amiabile, contactează Autoserv sau asiguratorul tău.

2. Asigură-te că menționezi dorința de a programa constatarea daunei la Autoserv.

3. În ziua programată, prezintă-te la sediul Autoserv cu documentele și mașina, având în vedere că examinarea unui dosar durează aproximativ 30 de minute.

PASUL 3: Programează repararea și înlocuirea mașinii

1. După constatarea daunei, colegii nostri din service Autoserv vor identifica piesele necesare pentru repararea autovehiculului.

2. În funcție de asigurator, poți opta pentru o mașină la schimb pe durata reparației.

3. Programează înlocuirea mașinii cu cel puțin o săptămână înainte de intrarea în service, pentru a evita indisponibilitatea mașinilor de schimb.

Contact Autoserv

Zen Auto Logo
Intră în legătură

Suntem aici pentru a te ajuta în aceste momente dificile, așa că nu ezita să ne adresezi întrebările sau nelămuririle tale pentru a trece cu bine peste această experiență.

  • Program de lucru:
  • L - V: 08:00 - 17:00
  • Sâm: 08:00 - 13:00
  • Dum: Închis
Produs adaugat la comparatie

Pentru ca site-ul sa functioneze asa cum va asteptati, stocam si preluam informatii din browserul dvs sub forma de "cookie-uri". Aceste informatii ajuta website-ul sa tina minte ce produse ai adaugat in cos, sa identifice tipul de dispozitiv pe care il folosesti, sa salveze preferintele tale, toate pentru o experienta cat mai placuta.
Prin continuarea navigarii confirm ca sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare ale site-ului si cu "politica de confidentialitate".

RATE
Plata cu cardul